Regulamin Sklepu Internetowego PROTLINE
Sklep internetowy działający pod adresem www.protline.pl ma swoją siedzibę w Tarnowskich Górach przy ulicy Krasickiego 6-8. Firma posługuje się numerem Identyfikacji Podatkowej NIP 645-239-37-16, oraz REGON 240527891, została wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 15064/2006/KB przez Burmistrza miasta Tarnowskie Góry w dniu 29.11.2006
1. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- realizacji umowy
- jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep PROTLINE.
2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie www.protline.pl w odpowiedniej zakładce . Klient po zarejestrowaniu ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
Dokumentacja zakupów dla potrzeb podatkowych.
Towar zamówiony w sklepie internetowym www.protline.pl dostarczany jest za pośrednictwem przewoźnika DPD, DHL, Fedex , oraz Pocztę-Polską.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
- czas dostawy - zależny od sposobu dostarczenia przesyłki
Wraz z towarem wydawane są dokumenty: gwarancja, faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić fakt w celu uzupełnienia braków. W przypadku braku deklaracji odnośnie chęci otrzymania faktury, obligatoryjnie wystawiamy paragon fiskalny
Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, niezbędne jest spisanie odpowiedniego formularza w celu uzyskania odszkodowania
Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:
- Przed wydaniem towaru klientowi:
- Przelew na rachunek bankowy ING /oddział w Tarnowskich Górach:
44 1050 1386 1000 0090 9620 6041
Sklep muzyczny
PROTLINE
ul. Krasickiego 6-8
42-600 Tarnowskie Góry
- Kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard, Electronic, Maestro”.
- W momencie odbioru towaru:
Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Krasickiego 8 w Tarnowskich Górach,
Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A
Sklep muzyczny PROTLINE. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez Protline jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności (m.in. sprzedaż na raty).
3. W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.”
Instrumenty muzyczne produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii. W przypadku pojawienia się wad, firma udziela stosownych gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa PROTLINE Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
Dostarczany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
Towar powinien zostać przysłany kompletny. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym sklepu PROTLINE i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami dołączonej karty gwarancyjnej
Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży lub oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta) gwarancyjny lub dowód zakupu. W przypadku ich braku PROTLINE rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w sklepie PROTLINE
Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:
Dostarczenie towaru do siedziby firmy klient dokonuje na własny koszt dowolną firmą wysyłkową, lub dostarcza go osobiście do siedziby sklepu w Tarnowskich Górach przy ulicy Krasickiego 8
Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany na koszt sklepu muzycznego Protline.
W przypadku nieuzasadnionego odesłania instrumentu, lub gdy powstałe uszkodzenie powstało z winy użytkownika koszt przesyłki pokrywa kupujący